Lido di Jesolo - Via Padova 46
W naszej ofercie m. in. : bezpłatne Wi-Fi, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, usługi konsjerża, basen bez krawędzi, leżaki lub krzesełka plażowe, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, sklep na miejscu, bar, basen, obsługa pokoju, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, odkryty basen, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, prywatny parking, dostęp za pomocą karty, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Możliwe wystawienie faktury, biuro informacji turystycznej, całodobowa recepcja, dostęp do Internetu, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, fitness, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, zwierzęta domowe są akceptowane, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, część przeznaczona dla palących, pralnia, taras, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, faks / ksero, taras słoneczny, basen, Wi-Fi, transfer lotniskowy, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, kawiarnia na miejscu, bilety transportu publicznego, parasole przeciwsłoneczne, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Wynajem rowerów, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), kort tenisowy, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, plaża, ogród, prywatna plaża, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, odkryty basen (czynny w sezonie), winda, Dostęp do personelu medycznego, bar przekąskowy, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, pole golfowe (w promieniu 3 km), obiady na wynos, klimatyzacja, całodobowa ochrona, monitoring wokół obiektu, transfer (dodatkowa opłata), czujnik dymu, śniadanie w pokoju, centrum fitness, transfer, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, gaśnice, wspólny salon / sala TV, wycieczki rowerowe, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, tenis stołowy, owoce, przechowalnia bagażu, parking, wino / szampan, basen z podgrzewaną wodą, pokoje dla niepalących, codzienne sprzątanie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, ogrzewanie, parking na miejscu, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, meble ogrodowe, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 10:00.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Helios o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone.Dostępne pokoje:
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 15 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 15 mkw);
Apartament typu Suite 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 22 mkw);
Apartament typu Suite 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 42 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Włochy - Lido di Jesolo - Hotel Helios, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.960846